Últimu guión

Armáu. Una pistola y un sprai antivioladores. Y la pistola ye de mentira. Lo mesmo que'l bigote. Chisca col sprái. Amenacia col arma. Vive la so película, ye l'heroe, el bon tipu al qu'un día se-y xiró la cabeza y s'enfrentó col mundu. Cola pistola y' el bigote de pega.
Armáu dalgo más que de bracura irrumpe nel despachu de Castellana Abogados. Insulta enfiláu d'arguyu, testosterona, tien más güevos que naide, tiénlos cuadraos. La secuencia acaba con tres feríos, él ye'l más dañáu nesta peripecia de serie b. La pena ye que nun se trate d'una película de sobremesa, de les que ponen p'apizagar nel sofá. La pena ye que ye una vida mui cierta, mui perdida no incierto.
Ensin armes, nuna sala d'interrogatorios, declara. Sí qu'entró ensin permisu. Sí qu'atacó, qu'amenació, que se creyós personaxe d'un guión bonu. Y sábese solu. Y nun sabe, nun tien alcordanza de muncho más.
Pajares volvióse personaxe de cuentu. Fízose l'antagonista, quixo que lu narraren agora que malapenes naide acude a velu al teatru, agora que-y suspenden un montaxe depués de cincuenta años actuando. Agora, que la memoria nun fugó del too, que pue alcordase cuando s'alcuerden d'él.
¡Ai, Andrés! -enxamás Carmela-, nesta película perdimos tantes vegaes los papeles... Yo tamién guardo una pistola y les ganes de cambiar el guión, anque seya como tu, pa parodiame.

Artículo publicado en lesnoticies.com

1 comentarios:

fritus | 7 de mayo de 2008, 8:28

Voy a hacer el comentario en castellano, pero me alegro mucho de que en mi primer contacto con este idioma, acabo de descubrir que entiendo el bable , al menos lo justo para coger la idea general del post.

Escribe usted cojonudamente bien, perdoneme me permita la libertad y el taco... (de casta le debe venir a la galga).

Por lo que respecta a la causa penal que sin duda le va a caer encima a este juguete roto de nuestro choubisnes, si yo fuera fiscal ampliaría la lista de encausados con los responsables tres o cuatro programas apestosos de esos que se autodenominan del corazón y que han sacado una buena tajada explotando las miserias familiares y personales de Andrés. Cómplices, cooperadores necesarios, encubridores...lo que quieran llamarle pero algo de responsabilidad tienen esas aves carroñeras que se creen periodistas y, también algo de responsabilidad tiene un público ávido de devorar vicios, infidelidades y adicciones farloperas ajenas para olvidarse de las propias. Como si Pajares fuera el único putero-cocainomano de este país.

Disculpe el rollazo, y felicidades por este blog suyo tan remajete.

salud, paz y amor