Culpa de Pavlov, reeditado en la Colección Resurrección



Ya falta poquito para tener en las manos esta plaquette (que en su momento publicó el Ayuntamiento de Madrid en 2008 con motivo del Premio Jóvenes Creadores) y que ahora, además de un apéndice con poemas nuevos que se leen y encuentran con los de entonces, tiene el arte de Antonio R. Montesinos.
Un regalo para este perro condicionado, cosa de Octavio Gómez Milián en la edición y Víctor Montalbán en la maquetación y diseño.

6 comentarios:

sara | 18 de octubre de 2011, 12:32

Enhorabuena, preciosa. :)

Norma | 19 de octubre de 2011, 0:15

¡Bien!

Nel | 19 de octubre de 2011, 10:08

Prestaríame saber la tu opinión sobre esto: resulta que nos pasaos premios de la Crítica d’Asturies premiaron como meyor novela a “Intento d’escritura” de Xurde Fernández. Y resulta que, previamente, saliera una crítica d’Antón García sobre esti autor y llibru na LNE (http://www.lne.es/cultura/2011/09/29/parentesis/1135628.html) onde pon fina esta novela, onde vien a dicir que nun val pa nada, que ye una mala obra.
Resúltame paradóxico qu’unu que sabe de lliteratura diga qu’esta obra nun ye bona, y que en cambio otros (nun sé quienes son los xuraos) la consideren la meyor novela n’asturianu d’esti añu. Nun hai dalgo que ta mal? Nun chirría dalgo? Nun suena raro?

Jenny jirones | 19 de octubre de 2011, 10:16

Gracias, neñas!

Nel, y nun te paez que hai sitios más pertinentes pa esti interrogante qu´esta entrada n´esti blogue... digo yo.
Si quies mi opinión, Antón García ye un bon críticu. Como con toos los críticos, pue discrepase de la so postura. Lo mesmo colos xuráos.
Desconozo cómo ye lo de los Premios de la Crítica y nun lleí la novela pola que entrugues.
Pa mín que nun fuiste a entrugar a la persona más interesá nesti tema.
Salú!

Nel | 26 de octubre de 2011, 11:52

Gracies por contestame l'otru día. Nun yera un mensaxe spam como dalgunu diz perhi

Javier Das | 10 de noviembre de 2011, 7:40

:)